Dead Sea Marathon – pocztówka


W 2008 miałem możliwość udziału w Dead Sea Marathon. Byłem w tym czasie w stolicy Jordanii. Przygotowany, półtora miesiąca po Antalya Marathon czułem, że to może być niezapomniane przeżycie. Ostatecznie nie zdecydowałem się na bieg. Teraz żałuję, lecz mam nadzieję, że jeszcze się uda.

Dzień po biegu spotkałem się z konsulem, który opisywał niesamowite przeżycia z biegu. Wtedy strasznie mu zazdrościłem. Teraz wciąż czuję niedosyt. Muszę wziąć w tym udział! 🙂

deadseamarathon.com

v-incentive.nl

Jedna myśl nt. „Dead Sea Marathon – pocztówka

Skomentuj

