Polish medals!

Paweł Biega

Medale biegoweLubię kolekcjonować medale. Zarówno te brzydsze jak i ładniejsze. Na część z nich nie mogę patrzeć, bo wiem, że dałem plamę. Na inne znowu patrzę z zachwytem. Są takie ładne i tak wiele kosztowało mnie ich zdobycie… Inspirowany Bo postanowiłem także zrobić listę swoich topowych medali. Jedne umieściłem ze względu na wygląd, inne za wyniki jakie uzyskałem.  Wszystkie, za emocje i radość jakich dostarczyły.

View original post 872 słowa więcej

Skomentuj

